سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۲۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بازتاب ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۶:۱۵

پمپئو: عربستان نباید به دنبال غنی سازی اورانیوم باشد

وزیر امور خارجه آمریکا گفت، دولت واشنگتن تاکید دارد که عربستان محدودیت های مربوط به غنی سازی اورانیوم را همانند سایر کشورهای خاورمیانه پذیرفته است. به گزارش بازتاب، به نوشته روزنامه واشنگتن پست، مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا گفته است اگر عربستان به دنبال همکاری در زمینه انرژی ایجاد شده از انرژی اتمی و بخش تجاری در این زمینه است و می خواهد با کمپانی های آمریکایی همکاری داشته باشد نباید به غنی سازی اورانیوم دست بزند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)