سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۲۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پانا ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۲۳

جمع آوری 200هزار خودروی دیزلی در سه سال آینده

تهران (پانا) - معاون امور عمرانی استانداری تهران از جمع آوری 200هزار خودروی دیزلی طی سه سال آینده خبر داد. احمد تواهن معاون امور عمرانی استانداری تهران در نشست کارگروه بررسی کاهش آلودگی هوا که در محل استانداری تهران برگزار شد، گفت: جایگزینی خودروهای دیزلی فرسوده در دستور کار هیأت دولت قرار دارد و باید در مدت زمان سه سال 200 هزار خودروی دیزلی از شهرها و جاده های کشور جمع آوری شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)