سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۲۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بازتاب ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۳۱

علت مهاجرت بیماران اس ام ای به خارج از کشور

رامک حیدری (مدیرعامل انجمن حمایت از مبتلایان به دیستروفی ایران) ضمن تایید مهاجرت برخی بیماران زیرمجموعه این انجمن به خارج از کشور برای ادامه درمانشان گفت: بیماران “اس ام ای” نیازمند دارویی بسیار حیاتی و مهم هستند که متاسفانه وزارت بهداشت به دلیل هزینه های بسیار بالایش زیر بار واردات آن نمی رود، از همین رو این بیماران با هزینه های شخصی و به صورت کاملاً خودجوش تصمیم به این اقدام می گیرند تا حدود دو سال را برای تزریق داروهایشان به کشورهای اروپایی نقل مکان کنند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)