سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۵۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایلنا ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۹:۲۰

مهاجرت بیماران "اس ام ای" به خارج از کشور بدلیل نبود دارو/ وزارت بهداشت ...

مدیرعامل انجمن حمایت از مبتلایان به دیستروفی ایران با اعلام مهاجرت برخی بیماران "اس ام ای" به خارج از کشور بدلیل نبود دارو گفت: وزارت بهداشت به دلیل هزینه های بسیار بالای دارو زیر بار واردات آن نمی رود، از همین رو این بیماران با هزینه های شخصی و به صورت کاملاً خودجوش تصمیم به این اقدام می گیرند تا حدود دو سال را برای تزریق داروهایشان به کشورهای اروپایی نقل مکان کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)