سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۱۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ربیع ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۵۶

هماهنگی بین بخشی لازمه کاهش آلودگی هوا/ حضور نیافتن نماینده سازمان ...

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از فارس، کیومرث کلانتری مدیر کل محیط زیست استان تهران در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در جلسه سه دستور کار قرار گرفت که مهمترین آن اقدامات دستگاه های اجرایی در ارتباط با کنترل کانون گرد و غبار در محدوده جنوب و غرب استان است. وی افزود: قرار شد گزارش تکمیلی اقدامات امروز در جلسه دو هفته آینده توسط دستگاه ها به صورت مشروح و در قالب بلندمدت و کوتاه مدت به کارگروه ارائه شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)