سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۱۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دیار جنوب ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۲۷

کشور کم آبی هستیم/ ایجاد ظرفیت لازم برای مهار آب های کشور

تاریخ ایجاد در 03 خرداد 1397 بوشهر - وزیر نیرو با تاکید بر لزوم ایجاد ظرفیت لازم برای مهار آب ها در سطح کشور گفت: ایران کشور کم آبی است و باید مدیریت خوب و مناسبی در استفاده از آب داشته باشیم. به گزارش دیارجنوبه به نقل از خبرنگارمهر ، رضا اردکانیان صبح پنجشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی سد خائیز در شهرستان تنگستان استان بوشهر اظهار داشت: امروز در جشن آغاز پروژه بسیار مهمی در استان بوشهر شرکت کرده ایم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)