سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۰۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ربیع ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۱:۵۳

سکونت مدیران در شهرستان به یک آرزو تبدیل شده است

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از ایمنا، حجت الاسلام سید مهدی موسوی امروز(دوشنبه) در مراسم تکریم و معارفه فرماندار مبارکه اظهار کرد: مهم ترین وظیفه دولت رسیدگی به مشکلات مردم و ماهیت دولت رفع مشکلات مردم است. حجت الاسلام موسوی افزود: مدیران و مسئولان باید مسایل و مشکلات مردم را مشکل خود بدانند و در راستای رفع آنها اقدام کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)