چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۵۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شهدای ایران ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۲:۳۰

همپیمانان آمریکا در الرقه به جان هم افتادند

به گزارش شهدای ایران : به نقل از سانا، منابع سوری اعلام کردند: در گردهمایی مردمی در میدان شهدای شهرک ببیلا در جنوب دمشق به تازگی از لوث تروریستهای آزاد شده است پرچم سوریه به اهتزاز درآمد و مراسم جشنی برپا شد. خبر دیگر اینکه منابع سوری از درگیری های شدید میان گروه ثوار الرقه با نیروهای سوریه دموکراتیک در شهر الرقه که هر دو از همپیمانان آمریکا هستند، خبر دادند و اعلام کردند: نیروهایی از ائتلاف بین المللی برای حل و فصل مشکل و پایان دادن به درگیری ها میان طرفین وارد شهر شده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)