سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۰۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تئاتر آنلاین ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۰

سحر صباغ سرشت تهیه کننده دورهمی زن باران شد/ اجرا از نیمه مرداد

به گزارش تئاتر آنلاین و به نقل از مهر، بهاره رهنما بعد از اجرای نمایش دورهمی زنان شکسپیر که در سال 93 در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفت، قصد دارد به زودی نمایش موزیکال دورهمی زن باران را که خودش آن را به نگارش درآورده است، کارگردانی کند. بخشی از بازیگران نمایش دورهمی زنان شکسپیر کار قبلی رهنما و خود وی در این نمایش ایفای نقش می کنند. این اثر نمایشی به تهیه کنندگی سحر صباغ سرشت از نیمه مردادماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)