سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۱۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۰:۳۵

دشت کوهدشت از دشتهای ممنوعه استان است سطح اب بیش از 22 متر کاهش داشته

به گزارش خبرانلاین لرستان . رضا میرزایی گفت : برای نجات آبخوان دشت_کوهدشت، بایستی محصولات_آبدوست از الگوی کشت این دشت حذف گردد. میرزایی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: در اجرای طرح احیاء و تعادل_بخشی جهت جلوگیری از اضافه برداشت ها، قراردادی با پیمانکار ذیصلاح جهت خرید و نصب تعداد 218 کنتور حجمی هوشمند در دشت پایلوت کوهدشت منعقد گردیده است ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)