چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۳۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۲:۲۶

کارگر گرفتار از عمق چاه 23 متری نجات یافت

به گزارش ایرنا، روح الله فدایی روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: در پی تماس با سامانه 125 مبنی بر گرفتاری یک کارگر چاهکن در عمق چاه 23 متری ، تیم امداد و نجات ایستگاه شماره 4 به محل اعزام شدند و با تجهیزات مربوطه اقدام به خروج این فرد کردند. وی علت این حادثه را نقص فنی بالابر و پارگی سیم بکسل بیان کرد و افزود: سقوط سطل حامل خاک به داخل درون چاه به چاه کن در حال کار آسیب نزده بود و آتش نشانان برای جلوگیری از مصدومیت شخص به سبب کمبود هوا و دم زدگی، سریع وی را که دچار استرس شده بود خارج کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)