پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۱۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۰۹:۲۸

عبادی به بصره رفت

به گزارش دولت بهار به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، "صلاح بزونی،" رئیس شورای شهر بصره، در کنفرانسی خبری گفت حیدرعبادی، نخست وزیر این کشور، برای اطمینان دادن به شرکت های نفتی که تهدید کرده اند به سبب تنگناها از عراق خارج خواهند شد به بصره آمده است. بر اساس گزارش ها، عبادی در جلسه دولت عراق، که در بصره تشکیل شد، بر پیگیری اصلاحات در این کشور تاکید کرد. العبادی گفت: به پیگیری بسته اصلاحات ادامه می دهیم و از اجرای آن عقب نشینی نخواهیم کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)