سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۲۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۷

عباسی: با بی رحمی، تمام زحمات ما را نادیده گرفتند

مسعود عباسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، درباره جوایز تخصیص داده شده به مربیان تیم های حاضر در بازی های پاراآسیایی گفت: متأسفانه تمام مربیان از این موضوع ناراحت هستند. به عنوان یک مربی هم باید از بعد فنی و هم از بی توجهی ناراحت باشیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)