انهدام کارگاه تولید مشروبات الکلی در خراسان شمالی
سایر خبرها
همراهی مردم ضامن موفقیت های پلیس است
در سراسر کشور است. سخنگوی ناجا درباره انتخاب شعار هفته ناجا اظهار کرد: شعار هفته ناجا با عنوان (پلیس مقتدر، امین مردم) انتخاب شده است که این شعار برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری و مجموعه مطالبات مردم است. سردار نوریان با بیان اینکه فرمانده ناجا نیز همواره به نیرو ها تأکید دارند که پلیس مقتدر، امانتدار جان، مال و ناموس مردم است، افزود: شأن مردم اقتضا می کند پلیس مقتدر، محبوب و
مشروبات الکلی هم چنان قربانی می گیرد
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش تعداد مراجعه کننده گان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در بندرعباس به 225 نفر خبر داد. به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، دکتر فاطمه نوروزیان، منطقه خلیج فارس، با اعلام این خبر افزود: تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در حال حاضر به 225 نفر رسیده
56 درصد افراد جویای کار در خراسان رضوی فاقد مهارت هستند
سال جاری در خراسان رضوی 63 هزار و 871 نفر معادل 58 درصد تعهد اولیه بوده که وضعیت کاشمر در این زمینه با 67 درصد تحقق تعهد از میانگین استان بالاتر است. سنجری افزود: تعهد کاشمر در طرح مهارت آموزی سال جاری 160 نفر است که طی نیمه اول امسال با بکارگیری 75 نفر، 47 درصد تعهد شهرستان در این طرح محقق شده که میانگین استان در این حوزه 32 درصد است. فرماندار کاشمر نیز در این نشست با مطلوب ارزیابی
فرماندار: مشهد نیازمند بودجه بیشتری است
احمد علی موهبتی یکشنبه شب در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان مشهد افزود: علاوه بر سکونت 52 درصد جمعیت استان، هر سال بیش از 30 میلیون نفر زائر به شهر مشهد سفر می کنند. وی با بیان اینکه میانگین تعداد معلم به دانش آموز در کشور یک به 12 نفر است اظهار داشت: این میزان در مشهد یک به 24 است و سرانه فضای آموزش و پرورش هم 6 متر مربع و در برخی نواحی مشهد 1،8 متر مربع است. وی گفت: برخی در دفاع از
کلاهبرداران 5 میلیاردی در خراسان شمالی دستگیر شدند
/> فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی تاکید کرد: شهروندان کاملا مراقب باشند تا مورد سوء استفاده کلاهبرداران و سودجویان قرار نگیرند و در صورت نیاز می توانند مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند. انتهای پیام/
مسمومان الکلی بندرعباس به 225 نفر رسیدند
به گزارش صبحانه ، دکتر فاطمه نوروزیان، منطقه خلیج فارس، با اعلام این خبر افزود: تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در حال حاضر به 225 نفر رسیده است که 9 نفر از این تعداد خانم هستند. وی با بیان این که حال برخی از این افراد وخیم است، تصریح کرد: متأسفانه 17 نفر از این تعداد جان خود را از دست داده اند و 10 نفر بدحال هستند. مدیر روابط
آتش گرفتن منزل حین شست وشوی وسایل با بنزین
به گزارش صبحانه ،ساعت 18:38 شب گذشته آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در شهرری، محله جوانمرد قصاب، خیابان خزایی به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 90 و 14 را به همراه نردبان، خودروهای حامل تشک نجات و دستگاه تنفسی به محل حادثه Incident اعزام کرد. ناصر شاکری؛ فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: مالک منزل در
زن جوان، شوهر 37 ساله خود را زیر سیمان دفن کرد
وی را کتمان می کند. در ادامه این زن که دارای فرزند 15 ساله است، اقدام به خرید کیسه سیمان و دفن همسرش در زیر زمین خانه می کند. این زن پس از گذشت 15 روز موضوع را به عوامل گشت انتظامی ملایر اطلاع رسانی و تحقیقات پلیس برای بررسی دقیق تر این موضوع در جریان است. جسد این مرد جوان از زیر زمین خارج و جهت بررسی علت اصلی مرگ تحویل پزشکی قانونی شده است.
شمار قربانیان مشروبات الکلی در خراسان شمالی به 5 نفر رسید
اعزام شده اند. فرمانده انتظامی خراسان شمالی بیان کرد: پیش از این، کارگاه تولید و توزیع مشروبات الکلی مرگبار در این استان شناسایی و منهدم شد. مظاهری اظهار کرد: این کارگاه که نسبت به تولید دست ساز مشروبات الکلی مرگبار اقدام و در بازار توزیع می کرد، توسط نیروهای پلیس آگاهی استان شناسایی شد. وی تصریح کرد: در این کارگاه 6 نفر، عوامل اصلی تولید مشروبات الکلی بودند و 25
فوت 5 نفر بر اثر مصرف الکل در خراسان شمالی
مظاهری اظهار داشت: گردانندگان این کارگاه که اقدام به تولید دست ساز مشروبات الکلی و توزیع آن در بازار می کردند، توسط نیرو های پلیس آگاهی استان شناسایی شدند. وی خاطرنشان کرد: در این کارگاه 6 نفر، عوامل اصلی تولید مشروبات الکلی بودند و 25 نفر دیگر نیز عوامل توزیع بودند که شناسایی و دستگیر شدند. سردار مظاهری با بیان اینکه این مشروبات دست ساز به لحاظ مواد استفاده شده، کشنده است
مرگ 112 نظامی روس در سوریه طی 3 سال
خرداد: رئیس کمیسیون امنیت و دفاعی شورای فدراسیون (مجلس سنای روسیه) از کشته شدن 112 نظامی روس در سوریه در سه سال اخیر خبر داد. به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، ویکتور بوندارف رئیس کمیسیون امنیت و دفاعی شورای فدراسیون و فرمانده سابق نیروی هوافضای روسیه گفت: حدود نیمی از تلفات ارتش روسیه در سوریه در دو حادثه هوایی سقوط هواپیمای آنتونف-26 و سرنگونی هواپیمای شناسایی ایلیوشین-20 بوده است.
شهدا کاری کردند که امروز ایران در صدر اخبار جهانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، یادواره شهدای روحانی امشب در سالن همایش تیپ 83 امام جعفرصادق(ع) خراسان رضوی برگزار شد. در این مراسم یک جانباز دفاع مقدس با اشاره به اهمیت نقش آفرینی شهدا در دفاع مقدس؛ گفت: اگر بخواهیم ارزش کار شهدا را درک کنیم باید به پیشینه سال های قبل از انقلاب و حتی پیش از آن را بررسی کنیم تا متوجه شویم که کشور در چه موقعیتی بوده و با شکل گیری انقلاب، نقش ایران در
توضیحات سخنگوی ناجا در رابطه با حادثه شب گذشته ورامین
/> سردار نوریان در رابطه با حادثه شب گذشته ورامین و تخریب تعدادی خودرو توسط چند نفر گفت: حادثه شب گذشته ورامین در دست بررسی است و بعد از تکمیل اطلاعات اطلاع رسانی لازم انجام می شود. وی گفت: در نمایشگاه ایپاس به دنبال به روز کردن تجهیزات پلیس و بومی کردن آن ها هستیم. سخنگوی ناجا در پاسخ به این سوال که طی چند روز گذشته 27 نفر در شهرهای مختلف براساس مصرف مشروبات الکلی فوت و
به وقت تسویه حساب با شهردار / علی نصیبی پاسخگوی وام های روستایی باشد !
به گزارش گلستان ما ؛ ماجرای درگیری فیزیکی سد معبر شهرداری گرگان با یک دستفروش در میدان سرخواجه گرگان امروز محل مناقشه گروههای مختلف در سایتها ، خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی شد . عوام معمولا در نگاه اول با دیدن جمعیتی که یک نفر را در حصار گرفته اند و با او بر سر جمع کردن بساطش جر و بحث می کنند که گاهی نیز به یقه کشی و درگیری محدود فیزیکی منجر می شود ، فورا احساساتی شده و ماموران سد
آخرین آمار مسمومیت با مشروبات الکلی - مسمومیت 344 نفر و بستری شدن 176 نفر از آنها
سخنگویسازماناورژانسکشورخبرداد آخرینآمارمسمومیتبامشروباتالکلیمسمومیتنفروبستریشدننفرازآنها سخنگویسازماناورژانسکشورآخرینآمارمسمومیتبامشروباتالکلیرانفراعلامکردوگفتازاینتعدادنفرفوتکردهودونفرنیزدچارمرگمغزیشدند بهگزارشوبدا،مجتبیخالدی،سخنگویسازماناورژانسکشوربااشارهبهمسمومیتافرادبامشروباتالکلیوجانباختنتعدادیازآنهاگفتازاولمهرتاامروزنفرمسمومشدندکهازاینتعدادنفرفوتکردندودونفردچارمرگمغزیشدندهمچنیننفربستریونفرنیزترخیصشدهونفرازاینافرادهم،دربخشمراقبتهایویژهبستریهستند ...
مسمومیت با الکل از 300 نفر گذشت
به گزارش بولتن نیوز، پیرحسین کولیوند در مورد آخرین آمار مسمومیت با الکل در کشور گفت: مسمومیت با الکل در استانهای البرز، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان از 1 لغایت 7 مهر تا ساعت 23:00 شب گذشته به 302 نفر رسیده است. سرپرست سازمان اورژانس کشور در ادامه گفت: تعداد فوتی ها و مرگ مغزی 27 نفر است که به تفکیک استان های هرمزگان 16 نفر ،خراسان شمالی 4 نفر ،البرز 4 نفر ،کهگیلویه و بویراحمد 3 نفر را شامل می شود. وی همچنین اظهار کرد: در حال حاضر 229 نفر بستری هستند و 15نفر از این تعداد نیز در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. 46 نفر نیز درمان و ترخیص شده اند. ...
مسمومان الکلی بندرعباس به 225 نفر رسیدند
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش تعداد مراجعه کننده گان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در بندرعباس به 225 نفر خبر داد. دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در حال حاضر به 225 نفر رسیده است که 9 نفر از این تعداد خانم
آمار تکان دهنده مصرف الکل در سایه خواب مسئولان بر لبه پرتگاه!
سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده بود که سهم ایران از این مرگ و میر حدود 5 هزار نفر در سال است. امری که نشان دهنده شتاب گیری رشد میزان مصرف از یک سو و تولید و توزیع الکل بی کیفیت از سوی دیگر است. تأسف بار اینکه نمی توان بدلیل ملاحظاتی تمامی واقعیات مربوط به تبعات سو مصرف مشروبات الکلی از جرم و جنایت گرفته تا تبعات تزلزل در باور ها و اعتقادات مصرف کننده ها را تشریح کرد، اما حداقل می توان با
چند خبر کوتاه از خراسان جنوبی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، گرامی داشت یاد و خاطره تنها شهید مدافع حرم خراسان جنوبی در زادگاهش روستای اسلام آباد دهک نهبندان برگزار شد. فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان در این مراسم گفت: استکبار جهانی از قدرت و نفوذ معنوی ایران اسلامی در 40 سال گذشته به وحشت افتاد به ویژه از زمانی که فوج فوج مردم مسیحی در اروپا و آمریکا به اسلام گرویدند. سردار قاسمی با بیان این که
هلاکت 27 داعشی در حملات نیروهای افغان به ننگرهار
سرویس خارجی: منابع از هلاکت 27 نفر از اعضای گروه تروریستی داعش بر اثر حملات نیروهای افغان به مواضع این گروه در ولایت ننگرهار خبر دادند. در همین رابطه،وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد: بر اثر حملات هوایی نیروهای امنیتی افغان به شهر خوگیانی ولایت ننگرهار 27 تروریست داعشی کشته شدند. از سویی،فرمانده پلیس ولایت فاریاب اعلام کرد: سه فرمانده ارشد گروه طالبان به همراه 12 عضو این گروه بر اثر حملات
گفت وگوی ابتکار با مجتبی محمدی؛ سربازی که قهرمان حادثه تروریستی اهواز شد یک سرباز واقعی!
دادم تا برای بردنش بیاید. بعد هم برای کمک به بقیه مجروحان رفتم. هنگامی که برای کمک به این چهار نفر می رفتی، تیراندازی ها ادامه داشت؟ بله. من سه چهار بار مسیر را رفتم و آمدم و در همه دفعات به سمت ما تیراندازی می شد. به فکر جان خودت نبودی؟ اصلا. تمام فکر و ذهنم این بود که آن ها را نجات دهم و به خودم فکر نمی کردم. اما ممکن بود الان تو هم یکی از شهدا یا مجروحان این حادثه
برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس درشرکت گاز استان گلستان
مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور رحیمی مدیر عامل گازگلستان ، حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا استان گلستان ، سرهنگ میرعرب مسئول بسیج کارمندان و سروان مزنگی فرمانده حوزه بسیج شهید بهشتی ادارات کل استان بعد از نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه شرکت برگزارشد. دراین مراسم حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا استان گلستان طی سخنانی ضمن گرامیداشت
مسمومان الکلی در هرمزگان به 189 نفر رسید
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در بندرعباس به 189 نفر خبر داد. به گزارش ایسنا، فاطمه نوروزیان با اعلام این خبر افزود: تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در حال حاضر به 189 نفر رسیده است. وی با بیان اینکه حال برخی از این افراد وخیم
پسر 19 ساله مسجد سلیمانی کلاه 5 هزار نفر را برداشت !
به گزارش صبحانه ، پسر 19ساله ای که با طراحی یک روبات در فضای مجازی از 5 هزار فقره حساب بانکی حدود 2 میلیارد تومان غیرمجاز برداشت کرده بود توسط مأموران پلیس فتا دستگیر شد. سرهنگ کارآگاه علی حسینی- فرمانده انتظامی مسجدسلیمان- با اعلام این خبر به ایران گفت: چندی قبل یک فقره پرونده قضایی برای رسیدگی در اختیار ما قرار گرفت مبنی بر برداشت غیر مجاز به مبلغ 20 میلیارد ریال از 5000 حساب بانکی
افزایش رضایتمندی بیمه شدگان از مهمترین اهداف سازمان است
حرکت کنیم و فرایندهایی که رفتار کارکنان با بیماران را شکل می دهد، تغییر دهیم. وی به اقدام شایسته مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی برای اجرای طرح خوشرویی در مراکز درمانی آن استان اشاره کرد و گفت: تمامی همکاران سراسر کشور باید از این طرح الگو بگیرند و در این اقدام موثر، مشارکت نمایند. درخشان تاکید کرد: در زمینه توانمند شدن کارکنان و رفع مشکلات آنان نهایت تلاش را داریم
400 دانشجوی خارجی در دانشگاه امام رضا(ع) تحصیل می کنند
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر امور بین الملل دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) گفت: 400 دانشجو از پنج کشور در این دانشگاه تحصیل می کنند که 30 نفر از این تعداد زن هستند. جواد روشندل افزود: این دانشجویان از کشورهای افغانستان، عراق، سوریه، پاکستان و مصر هستند و در هشت رشته تحصیل می کنند. وی مهندسی نرم افزار کامپیوتر، مهندسی پزشکی، حسابداری، مدیریت، کتابداری، علم
مطالبات مردم نباید تنها متوجه دستگاه قضایی باشد
که مانع فعالیت کامیون ها می شوند، گفت: با عناصری که جلو تردد کامیونها را بگیرند با قاطعیت برخورد می شود و حکم استفاده از سلاح سرد و گرم کاملا روشن است. حجت الاسلام جعفری افزود: پرونده بیش از 500 نفر به عنوان ویژه خواری و سوء استفاده های کلان بررسی شده که برخی زندانی شده اند و دستگاه قضا با جدیت پیگیر ماجراست. وی با بیان اینکه اجرای 35 طرح برای پیشگیری از جرائم در استان با همکاری دستگاه
چند خبر کوتاه از خراسان شمالی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، مدیرحج و زیارت خراسان شمالی گفت: ثبت نام از طریق سامانه سماح از بعدازظهر چهارشنبه امکان پذیر شده است که طی این مدت 220 زائر از استان برای اربعین حسینی ثبت نام کردند. محمد باقر قاصری افزود: اکنون هزینه هر زائر برای صدور روادید، بیمه، خدمات درمانی و حق الزحمه کارگزاری 377 هزار و 700 تومان معادل 40 دلار است. وی تصریح کرد: تفاهم
مسمومان الکلی بندرعباس به 225 نفر رسیدند/17نفر فوت و 10 نفر بدحال
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش تعداد مراجعه کننده گان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در بندرعباس به 225 نفر خبر داد. دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، منطقه خلیج فارس، با اعلام این خبر افزود: تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در حال حاضر به 225 نفر رسیده است که 9 نفر
نامه مجلس به رئیس جمهور در مورد کامیون داران
باری درجاده ها خبر داده است. در همین مورد پلیس اعلام کرده که در راستای برخورد با عوامل سنگ پران به کامیون ها در جاده های سراسر کشور در جاده های البرز، نهاوند، اردبیل، خراسان شمالی و نیشابور تاکنون 42 دستگیر شده اند. کانون انجمن های صنفی ناوگان حمل و نقل کشور در بیانیه ای خطاب به رانندگان اعلام کرد: توقف فعالیت ناوگان حمل و نقل به ضرر مردم بوده و هم اکنون بسیاری از مشکلات حل شده