پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۳۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
هدانا ۱۳۹۴/۰۶/۰۵ - ۰۰:۲۵

بهره برداری از پنج پروژه شهرداری بندرعباس در هفته دولت

بندرعباس- ایرنا- همزمان با سومین روز از هفته دولت بهره برداری از پنج پروژه شهرداری بندرعباس به نمایندگی از 25 پروژه این ارگان، با حضور استاندار هرمزگان ، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی دیگر از مسوولان به بهره برداری رسید. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)