چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۲۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
گفتگو نیوز ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۰

بورس فردا نفتی می شود

به گزارش گفت و گو نیوز از ایسنا، چندی پیش اسحاق جهانگیری - معاون اول رئیس جمهوری - از عرضه نفت خام ایران در بورس خبر داد و گفت: با کشورهای دوست خود گفت وگو و راه های فروش نفت خود را باز کرده ایم. نفت خام ایران در بورس داخلی عرضه خواهد شد تا بخش خصوصی، به طور شفاف نفت را خریداری و صادر کند؛ در نتیجه به مقدار مورد نیاز، بخش خصوصی در تناژهای مختلف وارد عرصه شده است . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)