چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۱۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شفقنا ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۰۹

کارکنان بازنشسته تا 15 آذر برای ترک پست های خود فرصت دارند

شفقنا- عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: آخرین فرصت مشمولان قانون منع بکارگیری بازنشستگان برای ترک پست های خدمت 15 آذر ماه بوده و نظر مجلس در این زمینه تغییری نکرده است. محمدعلی وکیلی روز سه شنبه درباره خبر منتشر شده به نقل از وی در برخی رسانه ها مبنی بر اینکه ضرب الاجل مجلس شورای اسلامی برای منع بکارگیری بازنشسته ها تغییر کرده است، افزود: این برداشت اشتباه است زیرا قانون منع به کارگیری بازنشستگان از 31 شهریور در روزنامه رسمی کشور منتشر شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)