پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۴۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۰:۵۷

قهرمانی پرتاب گر قم در مسابقات کشوری دو ومیدانی

محمدرضا اسحاقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: به دلیل اینکه هیئت دو و میدانی قم از نظر مالی بضاعت و توانایی حمایت از تیمی برای حضور در مسابقات لیگ برتر دو و میدانی باشگاه های کشور را ندارد، ناگزیر در دیگر میادین این رشته به دنبال کسب افتخار است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)