پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۲۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۲:۵۷

برانکو: بی صبرانه در انتظار آغاز مجدد لیگ هستم/ بودیمیر کمی مصدوم است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم در لیگ برتر به صحبت پرداخت. به گزارش خبرگزاری همسو، برانکو ایوانکوویچ، در حاشیه تمرین امروز (یک شنبه) پرسپولیس اظهار کرد: صادقانه بگویم که بی صبرانه در انتظار آغاز لیگ هستیم و یکی از داربی های مان را پیش رو داریم. پدیده تیمی است که لیاقت جایگاهی که هست را دارد چرا که با بازی خوب و نتایجی که کسب کرده به این جایگاه رسیده است. تیم یحیی گل محمدی بسیار مدرن بازی می کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)