پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۵۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۵:۴۵

سومین سمینار سالانه گروه اپتومتری بیمارستان فارابی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس ، طیبه دوابی ، دبیر اجرایی سمینار سالیانه گروه اپتومتری بیمارستان فارابی گفت: با توجه به تغییر سبک زندگی طی سالیان اخیر به ویژه استفاده از موبایل، رایانه، تبلت و ... نزدیک بینی در میان اقشار مختلف جامعه گسترش یافته است که به همین دلیل، موضوع نزدیک بینی برای این سمینار انتخاب شده است. وی افزود: متخصصان در این سمینار ضمن تعریف عارضه نزدیک بینی که شایع ترین عیب انکساری چشم تلقی می شود به بررسی میزان شیوع و طبقه بندی آن خواهد پرداخت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)