چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۵۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۷:۱۱

محمدی: نیم فصل دوم شرایط به نفع استقلال است

خبرگزاری فارس: محمد محمدی در مورد حضور در کلاس مربیگری A آسیا و در خصوص اینکه آیا قصد دارد در تیمی مشغول به کار شود، گفت: فعلا برنامه ای برای تیم گرفتن ندارم، اما طبق روال باید سلسله مراتب را طی کنم، باید به دانشم اضافه کنم، فکر می کنم این کلاس تفاوت بسیار زیادی با کلاس های قبلی دارد، شرایط و نحوه برگزاری، اساتید و منابعی که در اختیار مربیان قرار می دهند برای این است که با سیستم ها کار کنیم و بتوانیم در آینده ایده و طرح نویی برای تیم مان داشته باشیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)