چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۰۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۷:۰۱

مراجعه به مراکز معاینه فنی بیش از 20درصد افزایش یافت

تهران-ایرنا- معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: اجرای مرحله دوم طرح کاهش باعث شد که میزان مراجعات به مراکز معاینه فنی نسبت به سال 96 بیش از 20 درصد و نسبت به سال 95 بیش از 50 درصد افزایش یابد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)