پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۳۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۱:۱۶

نمایندگان خوزستان در هفته شانزدهم 6 بازیکن محروم دارند

به گزارش ایرنا به نقل از باشگاه های تیم های فوتبال لیگ برتری خوزستان،در هفته شانزدهم رقابت های لیگ، تیم های استقلال خوزستان، نفت مسجدسلیمان هرکدام 2 بازیکن غایب، و نفت آبادان و فولاد خوزستان هرکدام یک بازیکن غایب برابر حریفان خود به میدان می روند. در این هفته از رقابت ها تیم نفت مسجدسلیمان محمد احمدپور و مصطفی بیژن را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد؛ همچنین علی غلام زاده بازیکن تیم فولاد خوزستان در بازی برابر پارس جنوبی محروم است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)