چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۴۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۹:۲۳

شکری: فدراسیون فوتبال مقصر اصلی حضور تیم های لیگ برتری با مالک مشترک است

نادر شکری معتقد است حضور تیم های مختلف در لیگ برتر با مالک مشترک به دلیل جدیت نداشتن سازمان لیگ در نظارت دقیق بر رعایت مقررات است اما مسوول اصلی پاسخ گویی به این مسائل فدراسیون فوتبال است. به گزارش خبرگزاری همسو، در حالی که نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران از امروز (دوشنبه) آغاز می شود هنوز تکلیف مالکیت ماشین سازی مشخص نشده است و دو تیم تراکتورسازی و ماشین سازی با مالکیت یک شخص در لیگ هجدهم حضور دارند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)