چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۴۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تابا خبر ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۹:۲۸

فرنگی کاران خوزستان در مسابقات بین المللی ترکیه باز هم مدال آور شدند

فرنگی کاران خوزستانی در رقابت های بین المللی جام وهبی امره ترکیه به سه مدال رنگارنگ دیگر دست پیدا کردند. به گزارش تابا ، روز پایانی این رقابت ها روز گذشته در شهر استانبول ترکیه برگزار شد که حامد تاب در وزن 67 کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در وزن 130 کیلوگرم به نشان طلا دست پیدا کردند و مهدی محسن نژاد در وزن 60 کیلوگرم با پیروزی در دیدار رده بندی به گردن آویز برنز رسید. در همین رقابت ها نیز امین کاویانی نژاد به مدال طلا و پوریا ناصرپور و سعید عبدولی به مدال برنز رسیدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)