چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۳۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ربیع ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۰:۰۳

سی و نهمین دوره جام تختی با قهرمانی ایران به پایان رسید

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از فارس از کرمانشاه، جام جهان پهلوان تختی کشتی آزاد که در تاریخ 18 و 19 در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) کرمانشاه باحضور 147 کشتی گیر از 9 کشور خارجی برگزار شد با قهرمانی ایران به پایان رسید. درخشش کشتی گیران جمهوری اسلامی ایران تلاش و جنگندگی کشتی گیران کرمانشاهی حاضر در این رویداد هیجان سالن برگزاری مسابقات را دو چندان کرده بود. در نهایت نیز کشتی گیران کرمانشاهی جمهوری اسلامی ایران موفق به کسی سه طلا یک نقره و دو برنز در این مسابقات شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)