پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۰۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۰:۴۸

ارسال پرونده اجاره کننده 9 دستگاه خودپرداز به دادسرا

ایرنا نوشت: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: پرونده فردی که 9 دستگاه خودپرداز (ATM) را از بانک اجاره کرده بود، به دادسرا ارسال شده است.ناصر سراج روز گذشته در جمع خبرنگاران افزود: این فرد حدود سه هزار حساب باز کرده و سه هزار کارت هدیه نیز گرفته بود.رئیس سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد: در این ارتباط، این فرد، یک تبعه افغانستان را اجیر و با این حساب ها، تراکنش مالی ایجاد کرده بود و کارمزدش را دریافت و بین خود و مابقی افراد تقسیم می کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)