پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۳۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۱۰:۴۳

آلگری: یوونتوس بیش از اندازه تحت فشار است

به گزارش ورزش 11، ماسیمیلیانو آلگری پس از تساوی خانگی یک - یک بانوی پیر برابر کیه وو که سومین بازی بدون برد یوونتوس در فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا بود، به شبکه اسکای اسپورت گفت: من این موضوع را که ما در میانه میدان می توانستیم بهتر کار کنیم را دوست نداشتم. ما موقعیت های زیادی خلق کردیم اگرچه در نیمه دوم بازی عملکردمان کمی آشفته شد. بین این بازی و بازی برابر اودینزه، ما در اولین شوتی که به سمت دروازه مان شلیک شد، گل خوردیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)