پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۳۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
یزد فردا ۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۱۷:۲۹

دانش آموزان یزدی در چهارمین دوره جشنواره کشوری نوجوان سالم خوش درخشیدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پروش استان از موفقیت سه دانش آموز در این دوره از جشنواره ی کشوری خبرداد و افزود : این دانش آموزان در رشته های عکاسی و طراحی حائز با موضوع پیشگیری در برابر آسیبهای اجتماعی رتبه های برتر کشور شدند . " عباس دهقان" افزود : دانش آموزان یزدی در اختتامیه جهارمین دوره جشنواره نوجوان سالم توانستند رتبه های اول رشته طراحی ، رتبه سوم رشته طراحی و رتبه سوم رشته عکاسی را از آن خود کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)