منصوریان: کیفیت خط دفاع مان یکنواخت است /سپیدرودی ها سخت بباز هستند
سایر منابع:
سایر خبرها
منصوریان: خیلی از سوت ها تشکیلات یک باشگاه، مدیرعامل و سرمربی را عوض کرده است/ در بازی امروز 2 پنالتی و ...
- اخبار ورزشی - به گزارش ذاکرنیوز از اصفهان ، علیرضا منصوریان پس از تساوی بدون گل شاگردانش مقابل تیم فوتبال سپیدرود رشت اظهار داشت: تیم ما با کیفیتی که دوست داشتیم بازی کرد. امروز روز سختی برای قسمت عقب تیم ما نبود و خیلی راحت در این منطقه بازی می کردیم. ما امروز یک جوانی به نام ایمان طاهری در خط دفاع مان بازی کرد که یک فوتبالیست خوب برای آینده فوتبال ایران و ذوب آهن خواهد بود. باید
منصوریان: خیلی از سوت ها تشکیلات یک باشگاه، مدیرعامل و سرمربی را عوض کرده است/ در بازی امروز 2 پنالتی و ...
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، علیرضا منصوریان پس از تساوی بدون گل شاگردانش مقابل تیم فوتبال سپیدرود رشت اظهار داشت: تیم ما با کیفیتی که دوست داشتیم بازی کرد. امروز روز سختی برای قسمت عقب تیم ما نبود و خیلی راحت در این منطقه بازی می کردیم. ما امروز یک جوانی به نام ایمان طاهری در خط دفاع مان بازی کرد که یک فوتبالیست خوب برای آینده فوتبال ایران و ذوب آهن خواهد بود. باید مواظب او باشیم
منصوریان: خیلی از سوت ها تشکیلات یک باشگاه، مدیرعامل و سرمربی را عوض کرده است/ در بازی امروز 2 پنالتی و ...
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، علیرضا منصوریان پس از تساوی بدون گل شاگردانش مقابل تیم فوتبال سپیدرود رشت اظهار داشت: تیم ما با کیفیتی که دوست داشتیم بازی کرد. امروز روز سختی برای قسمت عقب تیم ما نبود و خیلی راحت در این منطقه بازی می کردیم. ما امروز یک جوانی به نام ایمان طاهری در خط دفاع مان بازی کرد که یک فوتبالیست خوب برای آینده فوتبال ایران و ذوب آهن خواهد بود. باید مواظب او باشیم
منصوریان: به دست نشان خرده نمی گیرم/ روزبد داوری مال اصفهان است
علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری بعد از بازی مقابل سپیدرود گفت: بازی خوبی بود. روز سختی برای ما نبود و به راحتی می توانستیم جریان بازی را عوض کنیم با توجه به حضور بازیکنان جوان در تیم که می توانند در آینده به ذوب آهن کمک کنند، باید مواظب باشیم مثل بقیه بازیکنان که سر می خورند، آسیب نبینند. با مدیریت خوب آذری بازیکنی در این تیم آسیب نمی بیند. 7-8 بازیکن را جابه جا کردیم و با
اصفهان| ذوب آهن و سپیدرود؛ زور سبزپوشان به اتوبوس سپیدرود نرسید
روز سختی برای قسمت عقب تیم ما نبود و خیلی راحت در این منطقه بازی می کردیم. ما امروز یک جوانی به نام ایمان طاهری در خط دفاع مان بازی کرد که یک فوتبالیست خوب برای آینده فوتبال ایران و ذوب آهن خواهد بود. باید مواظب او باشیم مثل بعضی از جوانان که آسیب می بینند، نباید بگذاریم آسیب ببیند. الحمدلله با مدیریت خوب آقای آذری هم بازیکنی در این تیم آسیب نمی بیند. ما هفت هشت بازیکن مان را جابه جا
اصفهان| محمد غلامی: برابر ذوب آهن مردانه جنگیدیم
ما هم وجود داشت، اما خوشحالیم که توانستیم یک امتیاز برابر تیم خوب و بزرگ ذوب آهن کسب کنیم. اصفهان| حاج رسولی ها: عملکرد منصوریان قابل دفاع بوده منصوریان: خیلی از سوت ها تشکیلات یک باشگاه، مدیرعامل و سرمربی را عوض کرده است/ در بازی امروز 2 پنالتی و یک گل مان سوخت دست نشان: حدادی فر افتخار فوتبال ماست اما برای رهبری تیم خوب نیست/ ذوب آهن خیلی بیشتر از ما از داوری نفع برد! مهاجم
اصفهان| بازیکن ذوب آهن روی مدافع ما خطا کرد؛ با اتوبوس به اصفهان آمدیم
منصوریان: خیلی از سوت ها تشکیلات یک باشگاه، مدیرعامل و سرمربی را عوض کرده است/ در بازی امروز 2 پنالتی و یک گل مان سوخت دست نشان: حدادی فر افتخار فوتبال ماست اما برای رهبری تیم خوب نیست/ ذوب آهن خیلی بیشتر از ما از داوری نفع برد! شیخ سلیمانی درباره وضعیت دیدارهای آینده تیمش در مقایسه با نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: بازی های ما کمی سخت تر است ولی دیدارهای مشکل ما در خانه خودمان است و با حمایت
منصوریان: به 3 امتیاز نرسیدیم اما از عملکرد بازیکنانم راضی ام/در آسیا حرف زیادی برای گفتن داریم
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان ، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری بعد از بازی مقابل سپیدرود گفت: بازی خوبی بود. روز سختی برای ما نبود و به راحتی می توانستیم جریان بازی را عوض کنیم با توجه به حضور بازیکنان جوان در تیم که می توانند در آینده به ذوب آهن کمک کنند، باید مواظب باشیم مثل بقیه بازیکنان که سر می خورند، آسیب نبینند. با مدیریت خوب آذری بازیکنی در این تیم آسیب نمی بیند
قاسم حدادی فر: از دست نشان و سپیدرودی ها عذرخواهی می کنم/ با شکست دادن الوصل 70 درصد راه صعود را طی می ...
خوبی قرار داشت و توپ را به بیرون نزدم، با این حال اگر دست نشان ناراحت شده است، از این مربی و همچنین اعضای تیم سپیدرود عذرخواهی می کنم. هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در لیگ امسال قهرمان خواهد شد، تصریح کرد: پیش بینی خیلی سخت شده، چون فاصله تیم ها خیلی به هم نزدیک است. با این حال جنگ اصلی بین پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی است. کاپیتان تیم
ذوب آهن 0-0 سپیدرود/ حق با منصوریان بود، رشتی ها سخت می بازند
اعلام کرده بود، رشتی ها بباز نبودند و یک امتیاز طلایی از اصفهان دشت کردند تا امیدوار به ادامه راهشان در لیگ برای بقا باشند. داور : موعود بنیادی فر کمک ها: مهدی الوندی و امیررضا آشورماهانی داور چهارم: براتعلی مولوی کمک داوران خط دروازه: حسن زیاری و حسین زمانی ناظر داوری : ابراهیم میرزابیگی ترکیب ذوب آهن رشید مظاهری، وحید محمدزاده، نیما طاهری، میلاد
سپیدرود با چنگ و دندان یک امتیاز از شاگردان منصوریان گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در ادامه هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال تیم ذوب آهن اصفهان از ساعت 18:45 و در ورزشگاه فولادشهر میزبان سپیدرود رشت است. بازی را بازیکنان ذوب آهن شروع کردند و از همان ابتدا به دنبال نزدیک شدن به دروازه سپدرود بودند؛ شاگردان دست نشان هم در ضد حملات خطرناک نشان دادند. در ادامه نیمه اول بازی بیشتر در میانه زمین دنبال شد و هر دو تیم برای دقایقی
سپیدرود با چنگ و دندان یک امتیاز از شاگردان منصوریان گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در ادامه هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال تیم ذوب آهن اصفهان از ساعت 18:45 و در ورزشگاه فولادشهر میزبان سپیدرود رشت است. بازی را بازیکنان ذوب آهن شروع کردند و از همان ابتدا به دنبال نزدیک شدن به دروازه سپدرود بودند؛ شاگردان دست نشان هم در ضد حملات خطرناک نشان دادند. در ادامه نیمه اول بازی بیشتر در میانه زمین دنبال شد و هر دو تیم برای دقایقی
اصفهان| حاج رسولی ها: عملکرد منصوریان قابل دفاع بوده
آنها بهره ببرد. وی افزود: بازیکنان ذوب آهن باید از کناره ها و در امتداد خط عرضی زمین، با سرعت توپ را به بیرون پاس می دادند که این طور نشد. تعویض های منصوریان و به زمین فرستادن حسینی و حبیب زاده خوب بود، اما امروز روز این بازیکنان نبود و نتوانستند آنچه از آنها انتظار می رفت را در زمین اجرا کنند. مربی فوتبال اصفهان ادامه داد: بازیکن باید بتواند در هر بازی بهترین انرژی را در زمین
دیدار سختی با ذوب آهن داشتیم
مردمی ندارند و میلیاردها هزینه می کنند، به سمت تیم هایی همانند سپیدرود رشت که طرفدار دارد سوق داده شود که به فوتبال خیلی کمک می کند. وی درباره داوری این دیدار گفت: در این زمینه صحبت نمی کنم و باید فیلم این بازی دیده شود، داور این دیدار بنیادی فرد از داوران خوب است و پس از فغانی، دومین داور ایرانی کمیته داوران AFC و فیفاست و در این زمینه کارشناسان نظر دهند. وی اضافه کرد : از برخی
از عملکرد بازیکنانم راضی هستم/ امیدوارم امانتدار پرچم کشورمان باشیم
: بازی خوبی بود. روز سختی برای ما نبود و به راحتی توانستیم جریان بازی را تغییر دهیم. امروز برای اولین بار از نیما طاهری استفاده کردیم که آینده بسیار خوبی خواهد داشت. توجه به بازیکنان جوان در تیم که می توانند در آینده به ذوب آهن کمک کنند. البته باید مراقب آن ها باشیم که همانند دیگر بازیکنان جوان آسیب نبینند. هرچند که با مدیریت خوب آذری بازیکنی در این تیم آسیب نمی بیند. وی ادامه داد: برای این
اصفهان| تشویق بی امان منصوریان از سوی هواداران سبزپوش
- اخبار استانها - به گزارش ذاکرنیوز از اصفهان ، دیدار 2 تیم ذوب آهن اصفهان و سپیدرود رشت از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال آغاز شده و حواشی این دیدار به شرح زیر است: وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم زاده و زبیر نیک نفس از تیم ذوب آهن و محمد یاری نیز از تیم سپیدرود به سمت نیمکت حریف رفتند. صادقی دروازه بان تیم سپیدرود رشت پیش از آغاز بازی منصوریان را در آغوش گرفت
کار سخت دست نشان در اصفهان؛ سپیدرود بازهم می بازد؟!
در همین مقیاس بازی؛ 8 گل زده اند و 16 گل دریافت کرده اند یعنی دو برابر تعداد گل هایی که زدند، دریافت کردند. آمار و ارقام ها برعلیه تیم نادر دست نشان است. آنها هنوز باورشان نشده که در معرض خطر بازگشت به لیگ یک قرار گرفته اند. کار تیم دست نشان در اصفهان مقابل تیم آماده ذوب آهن بسیار سخت است. باتوجه به باخت - مساوی های یکی در میان سپیدرود از نیم فصل دوم تا بدین جای فصل، آیا باید منتظر باخت سپیدرود باشیم، یا آنها سنت شکنی کرده و بردی ارزشمند به ارمغان خواهند آورد.
دو تیم ذوب آهن و سیپدرود بازی خوبی را نمایش گذاشتند
به گزارس ایرنا، علیرضا منصوریان پنجشنبه شب پس از تساوی صفر بر صفر تیمش مقابل سپیدرود رشت در چارچوب رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال در کنفرانس خبری، افزود: هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و این دیدار برای ما سخت نبود. وی با بیان این که ذوب آهن از این که بازیکنان جوانی را دارد خوشحال است ، افزود: نیما طاهری، بازیکن جوانی است که امروز بازی کرد و هفت یا هشت نفر از بازیکنان
دست نشان: حدادی فر افتخار فوتبال ماست اما برای رهبری تیم خوب نیست/ ذوب آهن خیلی بیشتر از ما از داوری نفع ...
: ببینید تیم ما مقابل ذوب آهن چگونه بازی می کند. زمانی که من جوان بودم، ذوب آهن در لیگ تخت جمشید بازی می کرد. همه تیم ها برای ما بزرگ و عزیز هستند، اما ما هم سپیدرود هستیم و 20 هزار نفر در رشت از ما حمایت می کنند. اکنون در رده پانزدهم جدول هستیم، اما یک اتوبوس برای حمایت از ما به اصفهان آمدند. با انرژی و عشقی که آنها به ما می دهند، تمام وجودمان را می گذاریم تا موفق شویم. مسئولان ورزشی هم نگاه ویژه ای به
دست نشان: حدادی فر افتخار فوتبال ماست اما برای رهبری تیم خوب نیست/ ذوب آهن خیلی بیشتر از ما از داوری نفع ...
: ببینید تیم ما مقابل ذوب آهن چگونه بازی می کند. زمانی که من جوان بودم، ذوب آهن در لیگ تخت جمشید بازی می کرد. همه تیم ها برای ما بزرگ و عزیز هستند، اما ما هم سپیدرود هستیم و 20 هزار نفر در رشت از ما حمایت می کنند. اکنون در رده پانزدهم جدول هستیم، اما یک اتوبوس برای حمایت از ما به اصفهان آمدند. با انرژی و عشقی که آنها به ما می دهند، تمام وجودمان را می گذاریم تا موفق شویم. مسئولان ورزشی هم نگاه ویژه ای به
منصوریان: با سوت اشتباه، مربی عوض می شود
که بازی تمام شده است کمکی به ما نمی شود. ما برای اعضای تیم داوری بازی امروز خیلی احترام قائل هستیم و آنها نامزد بهترین های داوری هستند. من خودم هم که بازی می کردم نمی توانم بگویم همیشه خوب بودم. هر بازیکن، مربی یا داور هم یک روز بد دارد، ولی قرعه روز بد در فولادشهر می افتد. بنیادی فر داور و مدیر خوبی است. من بعد از بازی فرصتی که داشتم با حوصله هر صحنه از بازی را 10 بار نگاه کردم، یک صحنه کریستین
دست نشان: آمده ام تا سپیدرود در لیگ بماند/از تجربه کریمی و خداداد استفاده می کنیم
ما حالا امیدوار هستند. ما از تجربه علی کریمی و خداداد استفاده می کنیم. می بینید بچه های ما چطور بازی می کنند.زمانی که من جوان بودم، ذوب آهن در لیگ تخت جمشید بازی می کرد. همه تیم ها عزیز هستند، اما تیم ما تماشاگران زیادی دارد که با عشق آنها تلاش می کنیم تیم را در لیگ نگه داریم. مسئولان باید نگاه جدی کنند. وزارت هم باید کار اساسی کند و تیم هایی که مردمی نیستند به شهرستان بیایند. مطمئن باشید هیچ تیمی
غلامی: برای ماندن در لیگ تلاش می کنیم
به گزارش خبرنگار ایمنا ، محمد غلامی بعد از تساوی صفر بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در چارچوب هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم ما مردانه مقابل ذوب آهن جنگید، ذوب آهن تیم بسیار خوب و یک دستی است که مربی و بازیکنان خوبی دارد. وی افزود: تیم ذوب آهن خسته بود اما تیم ما هم در این چند روزی که در اصفهان بودیم خسته بود ولی خوشبختانه از تیم بزرگی چون ذوب آهن
منصوریان: برای ما بازی سختی نبود
تلف شد، توقع هفت، هشت دقیقه وقت اضافه داشتیم که لحاظ نشد. منصوریان گفت: حدادی فر یکی از سه بازیکن اخلاق ایران است؛ قاسم بازیکنی که دست نشان گفت، نیست و در کل بازیکن خوبی است. سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: اولین ایده ای که باید در تیم استوار می کردیم، شرایط روحیروانی بازیکنان بود. پلی آف جام باشگاه های آسیا نقطه عطف تیم ما شد؛ ما برای پیروزی به مصاف الوصل می رویم. تفاوت صدر جدول و قعر جدول تکنیکی نیست بلکه فیزیکی است. در صورتی که اتحاد بالای سر ما حفظ شود، شرایط مان از این بهتر هم خواهد شد. بازیکنان جوان خوبی داریم. که مجموعه این اتفاقات کمک کرد تا ما شرمنده هواداران نشویم. ...
سرمربی تیم سپید رود: در استفاده از ضدحملات عجول بودیم
سرمربی تیم فوتبال سپید رود می گوید هرچند توانستیم ذوبی ها را مجبور به بازی مستقیم کردیم اما در استفاده از موقعیت ها و ضدحملات عجولانه رفتار کردیم و نتیجه نگرفتیم. به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، نادر دست نشان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل ذوب آهن در هفته بیست وچهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: بازی امشب بسیار خوب دنبال شد و حائز اهمیت بود. ذوب آهن بدون استرس بازی را دنبال کرد و در نیمه
محمد غلامی: تا آخرین نفس برای ماندن در لیگ برتر می جنگیم/ 6 بازی آینده حکم مرگ و زندگی را دارد
. ما در زمین خودمان بازی می کنیم و به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی کنیم. باید این بازی را ببریم تا شانس ماندن مان در لیگ برتر بیشتر شود، در این راه نیاز به حمایت هواداران داریم. دست نشان: حدادی فر افتخار فوتبال ماست اما برای رهبری تیم خوب نیست/ ذوب آهن خیلی بیشتر از ما از داوری نفع برد! منبع: تسنیم مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع رسانی خود را در این رابطه انجام می دهد.
ممبینی: پرسپولیس با انگیزه زیاد به مصاف الاهلی می روند
دهم جدول باقی ماند. فریدون ممبینی بازیکن و پیشکسوت سابق پرسپولیس درباره بازی پرسپولیس برابر پیکان در گفت وگو با " جوان آنلاین " گفت: بازی خوب و هجومی از پرسپولیس شاهد بودیم. شاگردان برانکو در این بازی خیلی خوب توپ را به حرکت در می آوردند و از فرصت ها به خوبی استفاده کردند هر چند که معتقدم خیلی روز علیپور نبود هر چند که گل زد، اما می توانست گل های بیشتر را به ثمر برساند. وی افزود: الان
وضعیت داوری به هم ریخته است
قرعه روز بعد در فولادشهر می افتد. بنیادی فر داور و مدیر خوبی است اما من پس از بازی با حوصله هر صحنه را ده بار نگاه کردم و باید بگویم که امروز دو پنالتی و یک موقعیت گل برای ما روی سوت های اشتباه داور سوخت. وی ادامه داد: ذوب آهن باشگاه اخلاق مداری است و من هم معتقدم باید از داوران حمایت کرد و اعتراض تنها فضای فوتبال کشور را متشنج می کند اما شما دقت کنید که اگر ما امروز بازی را می بردیم با
شکست میزبان ها در شروع پلی آف بسکتبال
میزبان خود برنده شدند. گرگانی ها با بازی خوب پری پتی 86 بر 77 آویژه مشهد را شکست دادند و نفت آبادان 69 بر 65 ذوب آهن اصفهان را برد. تیم ذوب آهن بعد از این مسابقه، اعتراض زیادی به نحوه مدیریت داوران در بازی داشت. مسابقه تیم های نیروی زمینی و پتروشیمی هم از ساعت 18:20 دقیقه در تهران آغاز شد و با پیروزی 103 بر 49 پتروشیمی، روز شکست میزبان ها تکمیل شد.
ذوب آهن 0- سپیدرود 0؛ ایست به بردهای علی منصور
اصفهان/ تماشاگر: 600 نفر داور : موعود بنیادی فر؛ کمک ها: مهدی الوندی و امیررضا آشورماهانی؛ داور چهارم: براتعلی مولوی/ کمک داوران خط: حسن زیاری و حسین زمانی/ ناظر داوری : ابراهیم میرزابیگی. ذوب آهن اصفهان سرمربی: علیرضا منصوریان سپیدرود رشت سرمربی: نادر دست نشان اخطار محمد بلبلی(34) از سپیدرود قاسم حدادی فر(78) از ذوب