سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۰:۲۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۷

سرمربی جدید گیتی پسند: برای قهرمانی آمده ام

سرمربی جدید گیتی پسند گفت: با انرژی مضاعفی به لیگ آمده ام تا بتوانم تاثیرگذار باشم و در نخستین قدم هدف ما قهرمانی لیگ برتر است، چراکه گیتی پسند اگر دوم هم شود، عملکرد ضعیفی داشته است. حمید بی غم در گفت وگو با ایسنا، در خصوص پیوستن به تیم گیتی پسند پس از دوری موقت از لیگ اظهار کرد: پس از اینکه از مس جدا شدم، شرایط کار کمی برای من سخت بود چرا که برای این تیم بسیار زحمت کشیده بودم و به قهرمانی ایران و آسیا دست پیدا کردیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)