سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۴۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
قدس آنلاین ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۸

ناخوش احوالی ایستگاههای دوچرخه مشهد درهفته سلامت/باید برای همه سنین دوچرخه ...

پس از گذشت سالها ایستگاه های دوچرخه سواری شهرداری مشهد وضعیت مناسبی ندارند. برخی ایستگاهها هیچ دوچرخه ای ندارند. در برخی دیگر ، دوچرخه ها کیفیت مناسبی ندارندوبیشتر نیروهای متصدی هم از وضعیت حقوق و بیمه خود ناراضی اند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)