چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۰۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۰:۵۶

عدم توازن توسعه ای، عامل پدیده مهاجرت

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: عدم توازن و تعادل به توسعه متوازن در کشور موجب شده تا با پدیده مهاجرت روبه رو شویم. به گزارش ایسنا در مازندران، وحیده نگین در جمع مردم فریدونکنار اظهار کرد: در نیم قرن اخیر توسعه منطقه ای تحت تاثیر مقتضیات سیاسی اجتماعی کشور دچار تغییر و تحولات زیادی شده است. وی با بیان اینکه برنامه ریزی به صورت متوازن باید صورت بگیرد تا نابرابری ها کاهش یابد، خاطرنشان کرد: عدم توازن و تعادل به توسعه متوازن در کشور موجب شده تا با پدیده مهاجرت روبه رو شویم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)