دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۴۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۲

اصفهان| محمدی: ماندنم در ذوب آهن بستگی به شرایط مدیرعامل و سرمربی تیم ...

به گزارش همسونیوز به نقل از تسنیم از اصفهان ، هادی محمدی پس از شکست تیمش برابر سایپا در دیدار معوقه هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمی توان گفت تیم ما خسته بود. در بازی هایی که انجام دادیم بازیکنان به نحوی چینش شدند که تیم خسته نباشد اما در ابتدای بازی یک گل دریافت کردیم و پس از آن تلاش بسیاری برای گلزنی داشتیم اما توپ ها درون دروازه نرفت و پنالتی ما را نگرفتند تا اینکه گل دوم را خوردیم اما متأسفانه امروز روز ما نبود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)