سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۲:۵۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بانک ورزش ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۳۶

بازیکنان پرسپولیس در ورزشگاه حاضر شدند

بانک ورزش - هجوم پشه ها به ورزشگاه کار را برای حاضران در استادیوم سخت کرده است. به گزارش بانک ورزش، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس وارد ورزشگاه محل بازی با پاختاکور ازبکستان شدند. * اتوبوس تیم پاختاکور زودتر از پرسپولیسی ها به ورزشگاه مرکزی تاشکند رسید. * برانکو با ویژه برنامه لیگ قهرمانان آسیا که در ورزشگاه پخش می شد مصاحبه کرد. * اتوبوس تیم پرسپولیس با اسکورت پلیس وارد استادیوم شد. * برانکو و برخی از بازیکنان بعد از حضور در ورزشگاه به کنار زمین چمن آمدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)