برانکو: شیرین ترین قهرمانی را تجربه کردم/ بازیکن جدید نمی خواهیم
سایر خبرها
خلیل زاده: دوست دارم چند سال در پرسپولیس بمانم/ برانکو مثل پدر است و باشگاه باید او را حفظ کند
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، شجاع خلیل زاده درباره سومین قهرمانی پرسپولیس و دومین قهرمانی او با سرخپوشان در لیگ برتر اظهار داشت: این دوزادهمین قهرمانی من بود، چون همیشه قلبم با پرسپولیس است. در زمین افتضاح، بازی سخت و شرایطی که هواداران می دانند، پیروز شدیم. در شرایطی که خیلی چیزها علیه ما بود، توانستیم قهرمان شویم. وی افزود: امیدوارم اگر اتفاقاتی پیش نیاید، در جام حذفی
خلیل زاده: امیدوارم برانکو سال ها در پرسپولیس بماند/ به دنبال قهرمانی در جام حذفی هستیم
امسال هم شاد شوند. امیدوارم پرسپولیس همیشه جام بیاورد تا هواداران شاد باشند. ما آنها را دوست داریم. فردا به باشگاه می روم تا انشاالله چند سال در پرسپولیس ماندار باشم. اگر من را بیرون نکنند من همین جا هستم. وی درباره اینکه با سومین قهرمانی متوالی پرسپولیس کار سخت تر شده، تصریح کرد: مهمترین موضوع این است که آقای برانکو توسط باشگاه حفظ شود، ما اگر موفقیت می خواهیم باید یک بزرگتر بالای سرمان باشد. برانکو برای تیم یک پدر است و امیدوارم این روند را ادامه دهیم. ما همه با هم صادق هستیم و پرسپولیس بتواند سالیان سال قهرمان شود ودر جایگاه اصلی خود قرار بگیرد. 4416 ...
برانکو: پرسپولیس به بازیکن جدید نیاز ندارد!
به گزارش خبرورزشی ، برانکو ایوانکوویچ در فرودگاه و در پاسخ به سوالات خبرنگاران دقایقی به اظهار نظر درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برتر هجدهم پرداخت. وی در ابتدا گفت: سومین قهرمانی، سخت ترین قهرمانی بود و خود این موضوع تأیید و اثباتی است بر کار مستمر ما و البته شیرین ترین قهرمانی هم بود. در دنیا تیم های زیادی نیستند که بتوانند برای سومین فصل متوالی قهرمان شوند، مخصوصا با شرایطی
جلال حسینی: با دست های خالی نتیجه گرفتیم/ روزهای سخت مان ادامه دارد
به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سید جلال حسینی در مورد قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر هجدهم اظهار داشت: از همه هواداران تشکر می کنم. سال سختی را پشت سر گذاشتند و همواره کنار بازیکنان بودند. نیم فصل اول خیلی تلاش کردیم و موفق هم بودیم. در لیگ قهرمانان آسیا به فینال رسیدیم و متاسفانه گام آخر را کم آوردیم و در پایان فصل هم قهرمان شدیم و این کمترین کاری بود که می شد برای آنها بکنیم. وی در مورد هت
عوامل قساوت قلب
الهمنی التقوی بحث ما در مورد قلب بود که آثِمٌ قَلْبُه (بقره/283) مِنْ تَقْوَی الْقُلُوبِ (حج/32) قرآن در مورد قلب خیلی آیه دارد. محور همه نیت های ما قلب ماست. کارهای ما، انگیزه های ما، همین نماز می گوید: آن مقداری که قلبت متوجه نماز هست قبول می شود. آن مقداری که حواست پرت است قبول نمی شود. مثل گلابی، اگر سیب و گلابی، میوه ای پوسیده شود، قسمت پوسیده را کنار می گذاریم و فقط قسمت سالم را می
قربانی: استقلال رتبه ای بالاتر از انتظار کسب کرد!/ کمیته فنی تعطیل شود و مجیدی بازیکن جذب کند
نخواهند برد. من به داخلی یا خارجی بودن مربی استقلال کاری ندارم؛ همه گرایش پیدا کردند که مربی خارجی در استقلال حضور داشته باشند، اما ما مربیان داخلی خوبی هم داریم که می توانند سرمربی استقلال باشند. چیزی که مهم است اینکه اگر می خواهید قهرمان شوید باید یک تیم را در حد قهرمانی ببندید. قربانی افزود: استقلال برای قهرمانی باید 4، 5 بازیکن تاپ بیاورد. من احترام زیادی برای بازیکنان حال حاضر قائلم اما
پرسپولیس بهترین تیم هفته سی ام لیگ برتر
نظیر مسائل مالی، کمبود بازیکن در دوران محرومیت و فشردگی بازی ها داشت. اما در نهایت با عبور از همه سختی ها این تیم توانست باز هم قهرمانی خود را در لیگ تکرار کند. برانکو که فصل گذشته پرسپولیس را نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا کرده بود حالا این شانس را دارد تا تیمش را در جام حذفی هم به موفقیت برساند. هرچند که سرخ پوشان بازی سختی مقابل سپاهان در اصفهان خواهد داشت. ناکام هفته: تراکتورسازی
موسوی: بهتر بود استقلال شفر را نگه می داشت/ دید خوبی به سهمیه آسیایی ندارم
به گزارش بلاغ ، علی موسوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی در مورد پایان کار استقلال در لیگ هجدهم گفت: استقلال سهمیه را گرفت. می شود گفت که این تیم از نیم فصل برای قهرمانی استارت زد که دیر بود. اگر از ابتدای فصل همه چیز استقلال مرتب بود می توانست قهرمان شود. اما به هر حال با این اوضاع و شرایط و با توجه به اینکه خریدهایش را هم در نیم فصل دوم انجام داد به نظر من مقام سوم برای این تیم بد نبود.
طرح وزارتخانه های بهداشت و علوم برای شناسایی و حمایت از نخبگان
شرایط مملکت را بدانیم. امسال یکی از سخت ترین سال های مالی کشور است. مصارف حداقلی معلوم و منابع حداقلی نامعلوم است. وزیر بهداشت با اشاره به فشار آمریکا گفت: خیلی روزهای سختی است اما ما تابع ذلت پذیری نیستیم. آمریکا فقط می خواهد ما را به زانو درآورد اما هیچ پدیده ای بدتر از حقارت و ذلت نیست. ما دنبال جنگ نیستیم و در این دوره به عنوان دوره صبر استراتژیک باید پیش برویم. انتهای پیام/
سومین قهرمانی شیرین ترین قهرمانی است/ نیاز به بازیکن جدید نداریم
نستیم بازیکن جدید بگیریم. همینطور تیمی بودیم که در سه سال اخیر فشرده ترین برنامه ها را داشتیم ولی در تمام جام ها موفق عمل کردیم. سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امسال سوپرجام را گرفتیم، در فینال آسیا بودیم و قهرمان لیگ برتر شدیم. نیمه نهایی حذفی هم در انتظارمان است. به خاطر همین عرض کردم سومین قهرمانی اهمیت خاصی دارد چون همه دنبال این هستند بازی به بازی کیفیتمان را اثبات کنیم. برانکو
استرلینگ: سال ها پیش و وقتی که سن کمتری داشتم، به شدت طرفدار منچستریونایتد بودم
ستاره 24 ساله سیتیزن ها عنوان کرد که تنها برای الهام بخشیدن به دانش آموزان مدرسه سابقش، برایشان بلیت فینال جام حذفی را تهیه کرده است. طرفداری - رحیم استرلینگ شاید اکنون یک بازیکن ثابت و تعیین کننده برای منچسترسیتی باشد، اما به گفته خودش در کودکی، به شدت طرفدار منچستریونایتد بوده است. این وینگر 24 ساله، در یک فصل درخشان دیگر، در 34 بازی برای سیتیزن ها در لیگ برتر انگلستان، 17 گل و 10
چه رکوردهایی در لیگ برتر شکسته شد؟
با توجه به شانزده تیمی شدن لیگ برتر، با مقایسه ای میان 9 دوره ی رقابت های لیگ برتر ایران، به بررسی رکوردهای این 9 سال پرداختیم. بیشترین پیروزی بیشترین پیروزی در این دوره از رقابت های لیگ برتر در اختیار پرسپولیس، استقلال و پدیده با 16 پیروزی بود. این رکورد در اختیار پرسپولیس در لیگ شانزدهم است. آن ها در آن فصل با 22 پیروزی قهرمان شدند و به این ترتیب این رکورد شکسته نشد.
عرب: برانکو در پرسپولیس می ماند/ تلاش می کنیم موفقیت ها ادامه دار باشد
به گزارش خبرگزاری فارس، ایرج عرب در خصوص قهرمانی تیم ملی پرسپولیس گفت: خوشحالیم که جشن قهرمانی را در کنار خلیج فارس برگزار می کنیم و برای سومین سال قهرمان شدیم. وی در مورد اینکه برانکو در پرسپولیس می ماند یا اتفاق دیگری رخ می دهد افزود: برانکو با ما می ماند چرا که او قرارداد دارد. همه ما تلاش می کنیم خواسته های برانکو را برآورده کنیم. او با ما قرارداد دارد و ما علاقمندیم با او کارمان
پرسپولیس شخصیت هت تریک کردن در قهرمانی را داشت/ بودیمیر کارهای مدنظر برانکو را به خوبی انجام می دهد
ضیا عربشاهی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره دیدار تیم فوتبال پارس جم جنوبی و پرسپولیس تهران اظهار داشت: طبیعی بود که بازیکنان پرسپولیس بازی را خیلی با استرس شروع کنند چون تیم سپاهان از نظر امتیازی نزدیک به این تیم بود و بازی راحت تری هم نسبت به تیم پرسپولیس داشت. خوشبختانه صحبت های تاثیر گذار شخص برانکو باعث شد تا بازیکنان پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری را پیدا
رئیس هیئت بسکتبال استان زنجان انتخاب شد
که در استان وجود دارد می توان گفت بسیار سریع تر این استان به سوی ارتقا و پیشرفت خواهد رفت و آینده روشنی در ورزش بسکتبال در استان دیده می شود. رامین طباطبایی گفت: میزبانی دادن به استان های دیگر و دعوت استان ها برای گرفتن میزبانی مسابقات مخلتف باعث توسعه هرچه سریعتر ورزش بسکتبال در کشور و همه گیر شدن این ورزش می شود. وی به اردوی تیم ملی (ب) کشور در اصفهان و حضور تیم ملی بانوان
حیدری: با همه وجود مقابل حاشیه سازان استقلال می ایستم
نصیبم شد. الان خیلی داغ هستم و اگر خانه بروم ناراحتی ام بیشتر می شود. در کنار استقلال به همه افتخارات رسیدم. شاید برای خیلی ها حضور در جام جهانی، جام ملت ها و سال ها حضور در تیم ملی برایشان رویا باشد اما این مسئله برای من خاطره شد و خوشحالم که از استقلال به همه این افتخارات رسیدم. هر چه دارم از استقلال است. امروز خیلی مقابل هواداران اشک ریختم. این اتفاق به خاطر این بود که شاید دیگر از فردا هواداران
برانکو: سومین قهرمانی ما سخت ترین بود
به گزارش خبرگزاری تهران پرس ، برانکو ایوانکوویچ در فرودگاه و در پاسخ به سوالات خبرنگاران دقایقی به اظهار نظر درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برتر هجدهم پرداخت. وی در ابتدا گفت: سومین قهرمانی، سخت ترین قهرمانی است و خود این تأیید و اثباتی است بر کار مستمر ما و البته شیرین ترین قهرمانی است. در دنیا تیم های زیادی نیستند که بتوانند برای سومین فصل متوالی قهرمان شوند، مخصوصا با شرایطی که ما داشتیم. ادامه دارد ... خبرگزاری تهران پرس را با جدیدترین و به روزترین اخبار دنبال نمایید آرمان صالحی سردبیرتهران پرس ...
انتخاب ویلموتس خوب و هوشمندانه است
به گزارش خبرورزشی ، جلال چراغپور در خصوص حضور مارک ویلموتس در تهران برای قبول سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر می کنم تیم ملی در یک مرحله انتقالی بسیار مهمی قرار گرفته است. این مرحله انتقالی شرایط خیلی خاصی دارد که تا به حال در پنجاه سال گذشته تجربه نکردیم. کارشناس فوتبال ایران ادامه داد:، چون هیچ وقت تیم ملی ایران به مدت هشت سال تحت نظر یک فرد کار نکرده بود که به فکر پس از آن باشیم
سازوکار نظام های حامی رونق تولید ملی
کشور سوار بوده و آرامش و ثبات را بر عرصه اقتصاد حکام کند، انتظاری نامعقول و غیرمنصفانه ای نیست. به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ انتظار به حقّ مردم ما، این است که از یک اقتصاد شکوفا برخوردار باشند، رفاه عمومی باشد، طبقه ی ضعیف از وضعیت غیر قابل قبول خارج شود، از مشکلات نجات پیدا کند؛ اینها انتظارات مردم ما است و این انتظارات به حق است. (1/1/94) این انتظار برآمده از بضاعتی مادی و
وریا غفوری: هنوز پیشنهادی برای تمدید نشده است
دانند مدیران تلاش می کنند که پول تهیه کنند و این همین تاخیر در پرداخت ها تیم را دچار مشکل کرد. غفوری ضمن عذرخواهی از هواداران استقلال گفت: این فصل، فصلی بود که تیم می توانست قهرمان شود وقتی مدیرعامل باشگاه در ابتدای فصل عوض شد زمان طلایی را از دست دادیم. هر چه تغییرات کم باشد موفقیت بیشتر می شود ما باید ببینیم فصل آینده چه اتفاقی می افتد. وی درخصوص داوری ها گفت: من نمی خواهم
لیگ تمام شد؛ پرده ها کنار رفت/ صحبت های جنجالی و مهم فوتبالی ها
ادامه داشت. در ادامه جملات قصار اهالی ورزش را می خوانید: "به خسرو تبریک می گویم. او از بهترین های استقلال بود و وجودش برای استقلال نعمت بود. جای او خالی است. من قصد خداحافظی ندارم و تا جایی که بتوانم ادامه می دهم." سید جلال حسینی " فصل بسیار سختی بود. از اردوی ترکیه مشخص بود، فصل سختی است. در اردوی ترکیه همه دنبال اهداف خود بودند. می دانستیم فصل سختی داریم. نمی
بازتاب قهرمانی پرسپولیس در سایت AFC
قهرمانان آسیا 2020 راه یافتند. سپاهان که در نیمه نهایی جام حذفی فصل بازی تیم پرسپولیس بازی می کند، اگر در جام حذفی به پیروزی برسد، به صورت مستقیم به مرحله گروهی می رسند. بیشتر بخوانید: علیرضا بیرانوند آقای کلین شیت لیگ برتر شد جیمی جامپ در آغوش سید جلال/ تونل پرسپولیسی ها برای برانکو/ حرکات موزون بیرانوند سید جلال: وجود خسرو حیدری در استقلال یک نعمت بود / تا جایی که بتوانم به در فوتبال ادامه می دهم انتهای پیام/ گزارش سایت ای اف سی درباره قهرمانی پرسپولیس ...
کاپیتان پرسپولیس جاودانه شد! + عکس
سپاهان و سه قهرمانی با پرسپولیس بدست آورده بود و به این ترتیب سید جلال حسینی به عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر دست یافت. در همین رابطه سیدجلال حسینی پس از قهرمانی پرسپولیس گفت: ممنون هواداران هستیم که در یک سال سخت به قهرمانی رسیدیم، کمترین کاری که می شد برای هواداران انجام داد قهرمان شدن بود، خوشبختانه بازی را کنترل کردیم و موفقیت به دست آوردیم، استرس قهرمانی همه تیم ها را پایین می کشد اما ما روند خوبمان را حفظ کردیم، تمام تلاشم را می کنم که فعلا به بازی ادامه دهم و به تیمم کمک کنم. 110 ...
پرسپولیس؛ قهرمانی قهرمانانه!
آی اسپورت – مرغ آقای برانکو، یک پا دارد! مرغ پرسپولیس هم یک پا دارد! برانکو برای سومین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر شد و این بار، با خود باوری بیشتر! او، مثل همه بازی های اخیرش، ماریو بودمیر را بی اعتنا به مخالفت ها، به بازی گرفت و آنقدر دوپایش را در یک کفش کرد که مهمترین گل برای قهرمانی سومش را، همین بودیمیر زد! برانکو، در مورد علیپور هم لجبازانه عمل کرد و سرسوزنی کوتاه نیامد و نیز درباره مهدی
سیدجلال حسینی: تا جایی که بتوانم بازی می کنم
به گزارش جهان نیوز ، سید جلال حسینی پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر هجدهم گفت: امسال یکی از سخت ترین سال های فوتبالی ما بود. در آسیا خیلی تحت فشار بودیم، ولی با حمایت همین هواداران توانستیم یک قهرمانی به دست آوردیم. وی در مورد جو این بازی و استرس حاکم بر مسابقه گفت: وقتی بیرانوند شش دقیقه وقت اضافه را به من گفت، فقط گفتم خدا کمک کند. خوب توانستیم بازی را کنترل کنیم. استرس قهرمانی
مصلح: در لیگ فرسایشی قهرمان شدیم/ قهرمانی پرسپولیس مزد زحمات ما بود
داشتیم به خصوص اینکه 4 روز یک بار بازی می کردیم. در نیم فصل اول از یارگیری محروم بودیم و گاهی با 14 نفر برای بازی آماده می شدیم اما از این سختی ها گذشتیم و مزد زحمات مان را گرفتیم. مدافع تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا روزهایی بود که ناامید شوند، تصریح کرد: به هر حال وقتی تیمی می بازد یا مساوی می کند ناامید می شود اما ما خدا را شکر امسال فقط یک بار باختیم.با همه فشار زیادی که روی تیم ما وجود داشت اما هم در آسیا هم در لیگ بازی کردیم و دیدید که امروز هم قهرمان شدیم و آن هم در یک لیگ فرسایشی. انتهای پیام/ ...
حسینی: از خدا خواستم ما را کمک کند/ تا جایی که بتوانم فوتبال بازی می کنم
به گزارش خبرگزاری فارس،سیدجلال حسینی در خصوص قهرمانی پرسپولیس گفت:خدا را شکر قهرمان شدیم و ممنون هواداران هستیم که در یک سال سخت به قهرمانی رسیدیم. ما در نیم فصل اول خیلی تحت فشار بودیم و با کمک هواداران قهرمان شدیم هر چند که رقبای سختی هم داشتیم اما کمترین کاری که می شد برای هواداران انجام داد قهرمان شدن بود. وی درباره 6 دقیقه پایانی افزود: واقعا سخت بود وقتی بیرانوند به من گفت 6
برای ادامه همکاری به توافق اولیه رسیدیم
گرفت و منتظر پایان مذاکرات هستیم. اگر فصل بعد هم سرمربی تیم باشم، صد درصد تیمی می سازیم که بتواند به انتظارات مردم خوزستان و باشگاه پاسخ دهد. قهرمانی سخت است زیرا تمام تیم ها با توانایی بسیار پا به لیگ می گذارند ولی شک ندارم باشگاه فولاد در کورس قهرمانی خواهد بود و برای کسب یک مقام بسیار خوب رقابت خواهد کرد. تمام هدف مسوولان باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تیم این است که بتوانند دل مردم خوزستان را شاد
رونمایی پژمان منتظری از یک آدم مرموز در باشگاه استقلال: بدون پول و زمین باید قهرمان می شدیم؟/معاون ...
پایان فصل، به آنها پول بدهد. این پول الان به درد چه کسی می خورد. همه چیز از دست رفت. شرمنده هواداران شدیم. منتظری تأکید کرد: من در فضای مجازی زیاد نیستم. من گفتم که اصلاً نیازی به این پول ندارم، زیرا کار، کار درستی نبود ولی باید مردم بدانند چه اتفاقی در استقلال می افتد. کاپیتان تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که عدم اعتماد باعث این موضوع شده است، گفت: تزریق مالی و زمین
مهاجری: قاطعانه می گویم که هیچ کم کاری از طرف ما نبود/ هواداران مان امروز خیلی خویشتن دار بودند!
مسجل شده است، کار کردن، اما با این حال در مسابقات با تمام وجود بازی کردیم. امروز هم خوب بازی کرد، اما نتوانستیم به پیروزی برسیم. خستگی فصل با این شرایط در تن ما می ماند. در رختکن بازیکنان ما نای حرف زدن هم نداشتند، چون با تمام وجودشان برای تیم شهرشان مردانه باشد. من نمی توانم از برخی چیزها بگذرم که خستگی را در ساق پای بازیکنان ما نگه داشت. وی با تأکید بر بضاعت تیم ماشین سازی و اینکه