دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۱۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۰۹:۱۹

مربیان باشگاه های ورزشی اجازه تجویز خودسرانه مکمل ندارند

امید عبدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: داروخانه ها تنها اماکن عرضه دارو و مکمل های تقویتی هستند و دارو در هیچ جای دیگری قابل عرضه نیست. وی بیان داشت: در حال حاضر برخی از مربیان در باشگاه های ورزشی اقدام به توصیه و تجویز داروها و مکمل های نیروزا به ورزشکاران می کنند. مدیر امور دارو و مخدر معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه این کار مربیان را غیرعلمی دانست و افزود: این داروها عوارض شدیدی از جمله سکته مغزی را به همراه دارند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط