چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۰۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۲۲

منصوریان: لیگ عقب بیفتد فقط ذوب آهن ضرر می کند

سرمربی ذوب آهن گفت: لیگ امسال عقب بیفتد تنها تیمی که ضرر می کند ذوب آهن است. علیرضا منصوریان بعد از جلسه هم اندیشی مربیان لیگ برتری گفت: هر کدام از مربیان در مورد مسائلی که سال گذشته به تیم ها ضربه زد صحبت کردند. بیشتر مربیان روی 2 موضوع حرف زدند، آنها خواستند تعداد بازیکنان بزرگسالان تیم ها اضافه شود چون برخی تیم ها در آسیا هم حضور دارند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)