دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۰۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۱:۴۸

کسب منافع اقتصادی قابل توجه ترکیه و امارات در دوره تحریم ایران

تهران - ایرنا - یک تحلیلگر مسایل اقتصادی گفت: ترکیه و امارات متحده عربی به عنوان دو کشور همسایه ایران، همواره در معادلات اقتصادی از جایگاه مهمی برخوردار بوده و در دوران تحریم و انزوای ایران، مانند از بسیاری از کشورها، منافع اقتصادی قابل توجهی کسب کرده اند پس طبیعی است که از توسعه روابط ایران با دنیا ناخشنود باشند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)