پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۵۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
اطلاعات روز ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۷

جانباز 50 درصد مقابل بنیاد شهید چادر زد +عکس

جانباز حاجی عسگری می گوید: 3 بار مجروح شدم . اولین بار در عملیات مسلم بن عقیل در سومار بود و بعد در عملیات والفجر مقدماتی در فکه و یک بار هم در خیبر در منطقه طلائیه مجروح شدم که دوبار روی مین رفتم و یک بار هم خمپاره به دستم خورد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)