چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۱۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۳/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۴

بنزما: این یک فاجعه بود

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم فرانسوی رئال مادرید شکست سنگین مقابل اتلتیکومادرید را یک فاجعه توصیف کرد. به گزارش وب سایت نود، کریم بنزما پس از شکست سنگین در دربی مادرید اظهار داشت: مردم می توانند بگویند انگیزه ما کم بود اما این طور نیست. همیشه می خواهیم عالی بازی کنیم. وی ادامه داد: امروز هیچ چیز به سود ما نبود. چیزی که مهم است این است که هنوز صدرنشین هستیم و می توانیم قهرمان شویم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)