پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۵۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
سلام نو ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۷:۲۲

استانداری تهران: زنان می توانند به ورزشگاه ها بروند

به گزارش سلام نو، حمیدرضا گودرزی روز سه شنبه افزود: جلساتی در این خصوص برگزار شده است؛ البته موضوع، اجتماعی است و مربوط به حوزه امنیتی نیست اما در بحث امنیت نیز مشکلی وجود ندارد. وی تصریح کرد: براساس نامه سازمان لیگ پیرو مصوبه اخیر و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در صورتی مجاز به برگزاری مسابقه هستند که اکثریت ورزشگاه های میزبان شروطی نظیر راه اندازی و استقرار سیستم بلیت الکترونیک به همراه نصب گیت های ورودی و شماره دار شدن صندلی ها ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)