پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۲۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۶:۴۷

پیام فدراسیون بسکتبال پس از مقام سوم و المپیکی نشدن تیم ملی؛ این پیروزی ...

به گزارش خبرگزاری فارس ، فدراسیون بسکتبال پس از کسب عنوان سوم ایران در جام ملت های آسیا پیام زیر را منتشر کرد: این پیروزی خجسته باد دلاوران ایران زمین موفق شدند عنوان سوم جام ملتهای آسیای 2015 چانگشای چین را بدست آورند.صرف نظر از اینکه شاید عدم اخذ مجوز حضور در المپیک 2016 ریو ما را اذیت کند اما به واقع بچه های سروقامت کشورمان کم فروشی نکرده و تاپای جان جنگیدند و عنوان سوم را از آن خود کردند. آفرین براین همت و آفرین بر این تلاش..... بسکتبالیستهای ایران زمین خدا قوت ... ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)