چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۲۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۹

ناامنی های عنبرآباد ناشی از معضلات اجتماعی است

محمد بیدمشکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد، با گرامیداشت هفته ناجا اظهار داشت: موضوعات امنیتی بحث ملی بوده و ایران کشوری امن است که این امنیت با هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب حاصل شده و شهروندان شهرستان عنبرآباد از این نعمت بزرگ به نحو مطلوب بهره مند هستند. وی در زمینه ناامنی های موجود بیان داشت: مشکلات موجود در شهرستان ناامنی نبوده و نیازی به افتتاح پاسگاه انتظامی جدید نیست، بلکه با کارهای فرهنگی معضلات موجود را که بیشتر اجتماعی هستند، باید برطرف کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)