چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۰۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۹

افزایش مبتلایان به ام.اس در خراسان شمالی

رییس انجمن بیماران ام اس خراسان شمالی گفت: تعداد بیماران مبتلا به ام اس در این استان در حال افزایش است. سهیلا پیدا در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان شمالی، با اشاره به اینکه طی شش ماه نخست سال جاری 17 نفر به این بیماری مبتلا شده اند، افزود: از این تعداد 13 نفر خانم و چهار نفر آقا بوده اند. به گفته وی طی شش ماه نخست سال گذشته نیز 12 نفر به این بیماری مبتلا شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)