سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۵۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۶:۳۶

وزیر دفاع آلمان: احتمالا ناتو مدت طولانی تری در افغانستان بماند

وزیر دفاع آلمان امروز (پنجشنبه) در انتقاد از برنامه های خروج آمریکا از افغانستان تاکید کرد: احتمالا لازم است نیروهای ناتو مدت طولانی تری در افغانستان بمانند و هرگونه تصمیمی باید براساس شرایط این کشور اتخاذ شود. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، اورسلا فون درلاین، وزیر دفاع آلمان که برای شرکت در نشست وزرای دفاع ناتو وارد بروکسل شده، گفت: ما باید نحوه پیشرفت و اینکه مدت طولانی تری در افغانستان بمانیم یا خیر را بررسی کنیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)