دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۰۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
کیمیا پرس ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۷

شرکتهای آمریکایی از فضای پسا تحریم بهره بگیرند

یمیا نیوز: رئیس جمهوری تصریح کرد: تهران برای حضور شرکتهای آمریکایی منعی قائل نیست و این شرکتها نیز می توانند در فضایی رقابتی از شرائط پساتحریم، برای سرمایه گذاری و انتقال فناوری به ایران بهره بگیرند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)