پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۲۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته

طرح پایش سلامت در دانشگاه یزد اجرا می شود

رییس مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه از اجرای طرح پایش سلامت ویژه دانشجویان تازه وارد دانشگاه یزد از 11مهرماه تا 14 آبان ماه امسال خبر داد. به گزارش روابط عمومی وزارت علوم،دکتر حسن زارعی با اعلام این خبر گفت: مرکز بهداشت ،درمان و مشاوره دانشگاه یزد همگام با مراکز مشاوره دانشگاه های سراسر کشور اقدام به اجرای طرح پایش سلامت جسم و روان از تاریخ 11مهرماه تا 14 آبان ماه امسال کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)