چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۴۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۲:۵۶

استفاده از تجربیات سالمندان مغفول مانده است

سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: استفاده از تجربیات سالمندان مغفول مانده است. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان جنوبی، جواد رجبی در مراسم تجلیل از بازنشستگان سازمان بهزیستی استان گفت: در برنامه ریزی های اجتماعی و اقتصادی که در جامعه انجام می شود، مسائل مربوط به بازنشستگی و رفاه اجتماعی از جمله مباحث مورد توجه است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط