دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۳۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۸:۴۸

چرا ایرانی ها بیماری های روانی را کتمان می کنند؟

بیماری های روحی و روانی در حال حاضر یکی از مهم ترین آسیب ها در جامعه ایران به شمار می رود که بر اساس برخی از تحقیقات بیش از 12 میلیون نفر (جمعیت 65 – 15 سال) از آن رنج می برند؛ شیوع این اختلال ها نیز در کشور برابر با 23.6 درصد برآورد شده است. بر اساس پیش بینی سازمان جهانی بهداشت؛ اگر به منظور پیشگیری و درمان بسیاری از آسیب های اجتماعی اقدامات موثری انجام نگیرد؛ اختلالات روانی تا سال 2030 میلادی رایج ترین بیماری در جهان می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)